ORDINAČNÍ HODINY

PONDĚLÍ8.00 – 12.0013.00 – 16.00
ÚTERÝ8.00 – 12.0013.00 – 16.00
STŘEDA8.00 – 12.0013.00 – 16.00
ČTVRTEK8.00 – 12.0013.00 – 16.00
PÁTEK8.00 – 12.0013.00 – 15.30
Provozní doba – čas pro administrativu a sanitární výkony:
7.45 – 12.1513.00 – 16.00

INTERIÉR ORDINACE

DŮLEŽITÉ PROVOZNÍ INFORMACE K PROVOZU AMBULANTNÍ LOGOPEDIE, aby se nám společně dobře a efektivně pracovalo:

1. REZERVAČNÍ SYSTÉM Časové odstupy jednotlivých návštěv mají svou terapeutickou logiku. Především v počátečních fázích terapie jsou nutné návštěvy v častějších intervalech. Používáme proto rezervační systém. Rezervovaných termínů je více a potvrzují se, nebo upřesňují při jednotlivých návštěvách. Pokud klient nedorazí na daný termín, následující rezervované datum je automaticky zrušeno.

2.ČASY OBJEDNÁVEK Většina klientů požaduje co nejdřívější ranní časy objednávek, nebo co nejpozdější odpolední.  Ač bychom velmi rády, nelze z kapacitních důvodů těmto požadavkům vyhovět. Předškolní děti a děti nízkého věku musí být objednávány v dopoledním ambulantním bloku, pro školní děti jsou vyhrazeny odpolední termíny. Rodiče, jako doprovod nezletilého dítěte mají ze zákona nárok na proplacené volno (propustka) viz.:  Poskytování placeného volna při ošetření u klinického logopeda – Kliničtí logopedové doporučují – AKL (klinickalogopedie.cz)

3. ODHLAŠOVÁNÍ  v případě, že se nemůžete dostavit, prosíme o včasné odhlášení, jen tak můžeme uvolněný termín nabídnout čekajícím náhradníkům. Odhlašování je možné pouze telefonicky nejlépe na mobil Vaší logopedky, nebo na pevnou linku. Pokud nezvedáme mobil, nemůžeme se Vám v dané chvíli věnovat a ozveme se zpět v nejbližším možném čase. Můžete napsat i stručnou SMS. Pro odhlašování však nelze využívat e-mail.

4. STORNO POPLATKY  Tolerujeme jednu neodhlášenou terapii, protože každý může jednou zapomenout. Při dalším zapomenutí požadujeme storno poplatky dle vyhrazeného času, viz. ceník.

5. DOPROVOD DÍTĚTE na logopedické kontroly musí být osoba, která provádí logopedická cvičení i doma. Toto je nutné k zajištění efektivity terapie a funkčního přenosu instrukcí pro následná domácí cvičení. Jen výjimečně a po předchozí domluvě lze poslat „zástup“, který pouze doprovází.

6. VČASNOST PŘÍCHODŮ. Využijte příjemného prostředí čekárny a přicházejte včas. Inspirujte se radami a pomůckami pro rozvoj Vašeho dítěte, které zde nabízíme. Nevystavujte dítě stresu z pozdního uběhaného příchodu. Čas Vám nemůžeme prodloužit.  Z naší strany mohou nastat mírná zpoždění způsobena např. telefony pevné linky, za což se předem omlouváme.

7. SPOLUPRÁCE Prosíme o důslednou spolupráci z Vaší strany dle našich doporučení. Bez Vašeho pravidelného domácího cvičení v doporučené frekvenci a délce, nelze zajistit úspěch. Při nespolupráci, nebo při přerušení péče ze strany rodičů bez předchozí domluvy, je dítě po dvou měsících vyřazeno z logopedické péče. Zahájit opět později pak nelze, protože okamžitě přijímáme nového klienta z pořadníku.

8. VYŠETŘENÍ U DALŠÍCH ODBORNÍKŮ např. u foniatra, neurologa, psychologa, fyzioterapeuta, nebo ORL vyšetření. Snažíme se děti zbytečně nezatěžovat, ale vývoj řeči a jazyka je tak složitý centrální systém, že v některých případech bez pohledu další odbornosti nemůžeme zodpovědně pracovat. Důvěřujte nám…

Těšíme se na Vás a naši společnou práci

Vaše logopedky.